- vilken blåsig sommar vi har.

Idag stormar det så mycket så man vet inte var man ska ta vägen (: Men det är rätt mysigt ^^ Iaf när man bestämt sig för att sitta inne och kura. :D Och jäklar var vädret är ombytligt. Det har toktok regnat idag och sen vart det super soligt och varmt. Sen när vi kom ut från butiken (jag och jonas har varit på ikea och handat lite) så var det jättetokblåsigt igen ^^

Påtal om ikea så hittade vi ju rätt fint dit med bilen men när vi skulle hem så vart det lite tjorvigare :D Aja vi kom ju hem iaf, det är ju faltist bara att följa skyltar, om man åker fel så hittar man nog en skylt som man kan följa efter ett tag, men vi har iaf köpt en gps nu. HEH, kan behövas så man inte får nått vredesutbrott i bilen (om man är lite hungrig eller så ^^)

btw, så fick vi ju världens trevligaste inflyttningspresent, MHM! I söndags när Jonas skulle komma och hämta mig och Uzi från krogen (eftersom nyinflyttad som jag är fattade jag inte att spårvagnen gick faktist inte från stan till mig vid tretiden på natten) så insåg han att nån jävlaidiot hade försökt göra inbrott på våran bil. Låset på förarsidan är typ sönderhackad och så är lacken rispad där vid handtaget. MORON! Jag menar, hur dålig kan man vara på en skala. Den jäveln kan ju inte ha haft några bra inbrottsskills. SEPE!

Men påtal om något roligare så hade vi riktigt kul när vi var ut kusin och jag. Fast att det var typ sju personer på rockbaren när vi kom ^^ Aja, vi hade ju typ ett helt rum för oss själva :D Dock så träffade vi två riktigt trevliga gottländska pojkar där, som vi umgicks med hela kvällen. Det var najs, och man kan ju bara sitta och lyssna när en gottlänning pratar bara för att. ÄLSKAR dialekten (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0