Back to base.


Hej å hå. Ja nu är jag ju hemma, eller ja vi kom ju hem i förrgår. Men har som inte direkt hunnit sitta vid datorn speciellt mycket. Har varit en bizzey woman! Kom ju hem vid två på torsdag, tog en snabb snooze, sen var det bara att sticka på jobbet. Slutade sju, kom hem och käkade, drog iväf till Erika (mor&far bor där nu när dom är i Sundsvall) så att mamma kunde vaxa mina ben (nu är dom smoothe ^^)  Sen igår har jag jobbat från 12-19 och därefter for vi vidare till syster nr 2. som fyllde år igår! Där åt vi massa smaskig mat och tårtor och hade det trevligt. Och sen var det bara hem och hopp i säng, och nu sitter jag här (:

Berättar mer om lillsemestern senare, för nu är det dags för jobb igen (: Ledig imorrn (: YAY! Här kommer ett litet pic från myssemestern!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0