i´ll fix it.

Ja idag var jag på arbetsintervju på H&M. Vi får väl se hur det går. Man får veta på måndag iaf, så det är ju skönt att man inte behöver vänta så länge. men jag har inte så stort hopp om att få jobbet, känner mig en aning ohoppfull om mycket idag faktist /: Hatar att det finns så mycket människor som jobbar i butik som SUGER på det dom gör. jag skulle lätt fixa jobbet bättre än dom, men nej, dom har säkert fått jobbet för att dom har kontakter. Och jag, som inte har det har inte en chans i världsrymden att få nått jobb, jah, så känns det iaf nu. Men vi ser ju som sagt /missnegativAB!


Well, sa ju att jag fotat rätt mycket när jag och jonas var på botaniska trädgården, här kommer lite av dom dårå (;














Det var verkligen riktigt mysigt där, och STORT är det! När vi planerar en tripp dit nästa gång blir det med en liten picknick korg, så himla mysigt att sitta på klipphällarna och mumsa på något gott och mysa (:

Nu ska jag slå på en supernatural och dega framför teven. So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0