last time.. for now.

Happ, jobb, jobb har det varit idag, var SJUKT trött när jag kom hem. Fast då hade jag ju aven sprungit en vända på stan. Inhandalt lite vin till 'farväl-middagen' med Aina och Stina som vi ska ha imorgon. Sen när jag kom hem var jag ju bara tvungen att snooza lite, eller försöka iaf, medan Jonas lagade middag :* 

För sen efter middagen var det bara att hoppa iväg i bilen och dra till matfors, och träffa sysyeryster en sista sväng innan vi sticker söderut. Och så har jag och Jonas spelat lite fotboll med the bestest girls in the world, systerdöttrarna (: Men dom slog mig på långa vägar i kondition ^^ Fybubblan vilken dålig kondis man har. JIIS!
Så det var sista gången vi kommer att träffas på ett tag. BUHU /: 

Imorgon kommer ju kusin Sanna förbi Sundsvall med sin karl, för en liten lunch förhoppningsvis, ska bli så mys att träffa henne, var ju lixx bara ett halvår sen vi träffades :O Ska bli KUL!  

Aja, nu ska jag hopp ner i säng och kika till sista satc avsnittet :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0