pack & shop.

Idag har jag & mami varit ute i birsta och shoppat lite. Var på SIX. LOVE IT! Så himla synd att inte den affären inte finns i gbg. Men men, finns säker andra trevliga smyckesbutiker! (: Jag köpte ett par öronhängen och en ring, ÄLSKAR ringen. Så himla fin!


Jo, sen var vi en sväng på bik bok, hittade ett par jeans leggings för 49:- underbara rea! (: Mamma hon inhandlade 8 par öronhängen :D Lika att passa på när man är nere i storstan (:

Sen har vi packat en massa idag, lägenheten ser ut som ett bombnedslag! HAr tagit ner alla hyllor, elelr ja nästan iaf. Och eftersom vi ska slänga gammsofforna så har pappa tagit ryggskinnet av dom, som han sen ska använda till hotten som klädsel, ser ju en aning tattit ut nu kan jag lova. Halv avklädda soffor, not my style :D

Börjar först fyra imorgon så då hinner vi nog packa lite mer. Småskit och sånt, plus att man kan börja pla ner ännu mer kläder. jag menar, vi åker om 8 dagar, så jäkla mycket kläder kan man ju faktist inte behöva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0