2 advent (lite försenat)



Ja igår var det ju 2a advent. Men orkade verkligen inte skriva då, var så trött efter 5 dagars jobbande :D Men idag är jag på G. Och julkänsla från topp till tå. Jag bakat lite pepparkakor, och sen fick Jonas hjälpa mig lite att dekorera dom (: Dock blev det sådär, eftersom kristyren var lite för kladdig. Men det blir säkert gott ändå (: 






Och sen har jag tänkt att baka lite lussebullar senare idag. Men först ska vi nog gå till bilverkstan och hämta våran bil, och våran FUNKADE blippnyckel, WIHO! Ska även gå och hämta ut mina linser som kommit, YAY! Mina blåa linser. Hoppas dom ser bra ut. Har verkligen velat prova på blåa liner länge, och nu tog jag tag i saken poch beställde ett par som verkade bra. Stod att dom skulle passa mörkbruna ögon, att man skulle märka en definitiv skillnad fast att det ändå skulle se naturligt ut, så vi får se (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0