3 advent, en dag sen (igen) ^^

Ja igår var det ju 3e advent. Och dagen till ära har jag lite julbilder att bjuda på.





Vi mös med lite te (;

Och idag är det Lucia, jag började dagen med att slå på teven vid sjutiden och mös lite i sängen till fin Luciasång. Dom var förrästen i samma kyrka där vi var när jag tog studenten (: Sen har jag bara degat resten av dan.

Hämtat ut mina nya rosa uggs har jag också hunnit med, fick lite panik där när jag insåg att dom var lite små och att det storleken större var slut. Har nämligen inga riktiga mysiga vinterskor nu när vi ska upp till norr. Kändes lite hjälplöst där ett tag, men då fick jag lite råd av min kära vän Anne som äger uggs och sa att dom töjer sig. Så nu har jag pulat in massa bomull i tåna på skorna och pinat mig nån timma för att töja dom. HOH, så nu jävlar! (; Får väl göra det några gånger så ska vi se att det löser sig (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0