attacken.

Ja härrejävlars vad rädd jag blev inatt. Låg lungt och sov i sängen när jag vaknade är en attack av Jonas. Han hoppade på mig (typ så som när man brottar ner nån) och såg väldigt road ut.  Jag blev så jäkla rädd att jag blev arg och skrek; 'vafan hålleru på med' och knuffade han åt sidan. Då la han sig bara och sov vidare. Efter att ha vaknat till på riktigt fick jag lite dåligt samvete och sa förlåt för att jag blev arg men att jag blev så jäkla rädd bara. Då sa han bara 'det gör inget' och började snarka. Och på morgonen kommer han såklart inte ihåg nått :D Så han gjorde en sovattack på mig. Första jag varit med om, haha! (och förhoppningsvis den sista)

Helt sjukt vad mycket grejer man kan ha för sig i sömnen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0