Dag 11.

Dag 01 - Presentera dig
Dag 02 - Din första kärlek
Dag 03 - Dina föräldrar
Dag 04 - Vad du ätit idag
Dag 05 - Kärlek
Dag 06 - Din dag
Dag 07 - Din bästa vän
Dag 08 - Din favorit stund
Dag 09 - Din tro
Dag 10 - Vad du bar idag
Dag 11 - Dina syskon
Dag 12 - Vad finns i väskan
Dag 13 - Denna vecka
Dag 14 - Vad du bar idag
Dag 15 - Dina drömmar
Dag 16 - Din första kyss
Dag 17 - Ditt favorit minne
Dag 18 - Din favorit födelsedag
Dag 19 - Något du ångrar
Dag 20 - Den här månaden
Dag 21 - En speciell tidpunkt 
Dag 22 - Något som upprör dig
Dag 23 - Något som känns bättre
Dag 24 - Något som får dig gråta
Dag 25 - Ett första minne
Dag 26 - Din rädsla
Dag 27 - Din favoritplats
Dag 28 - Något som du inte vill missa
Dag 29 - Din ambitioner
Dag 30 - En sista stund

Dina syskon

Jag har två syskon, två storasystrar. Ena heter Linda och är 37 år. Hon bor i Matfors, med sin man Mathias och deras två barn; Hanna 13 år och Clara 11 år.

Jag och Linda har inte samma mamma utan bara samma pappa, därför har vi inte vuxit upp med varandra helt och hållet. Kommer ihåg när man var liten och hon skulle komma och hälsa på så var man helt lyrisk ^^ Och sen tror jag att det också var lite speciellt eftersom hon var så mycket äldre än mig. På senare år har vi väl kommit varandra närmre eftersom jag bott i Sundsvall (nära Matfors) i två år innan jag flyttade hit till Göteborg. Och även eftersom man blir äldre så kryper ju avståndet mellan varandra. Så det är ju trevligt.

Sen har jag min andra storasyster Erika, hon är 28. Vi har samma mamma och samma pappa. Vi har vuxit upp med varandra, på gott och ont :D När vi var små umgicks vi rätt mycket men sedan när Erika började på högstadiet tror jag det avr gled vi nog ifrån varandra lite, eftersom det blev sån skillnad på oss, jag menar 10 och 14 är rätt står skillnad. Men sen när jag började komma upp i tonåren så började vi umgås lite mer igen. Och sen dess har vi väl varit som bästa kompisar. Vi kan dock bråka rejält :D Så har det alltid varit, vi kommer riktigt bra överens men sen så kan det bli såna överjävulska bråk (nexbråket, säger jag bara XD) Men sen går det över rätt snabbt.

Det är trevligt med syskon.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0