Dag 13, dag 14. + 4 advent.

Dag 01 - Presentera dig
Dag 02 - Din första kärlek
Dag 03 - Dina föräldrar
Dag 04 - Vad du ätit idag
Dag 05 - Kärlek
Dag 06 - Din dag
Dag 07 - Din bästa vän
Dag 08 - Din favorit stund
Dag 09 - Din tro
Dag 10 - Vad du bar idag
Dag 11 - Dina syskon
Dag 12 - Vad finns i väskan
Dag 13 - Denna vecka
Dag 14 - Vad du bar idag
Dag 15 - Dina drömmar
Dag 16 - Din första kyss
Dag 17 - Ditt favorit minne
Dag 18 - Din favorit födelsedag
Dag 19 - Något du ångrar
Dag 20 - Den här månaden
Dag 21 - En speciell tidpunkt 
Dag 22 - Något som upprör dig
Dag 23 - Något som känns bättre
Dag 24 - Något som får dig gråta
Dag 25 - Ett första minne
Dag 26 - Din rädsla
Dag 27 - Din favoritplats
Dag 28 - Något som du inte vill missa
Dag 29 - Din ambitioner
Dag 30 - En sista stund

Denna vecka

Denna vecka har varit lite långsam, känns som jag bara väntar och väntar, vill åka nu, nu, nu! Annars har jag väl inte gjort så mycket. Varit allalöne tors-lörd eftersom Jonas varit i Sundsvall. Jobbade igår och idag har vi fikat 4e adventsfika i morse! MMMH!



Vad bar du idag (igen?)

Är strax påväg till frölunda och ska försöka hitta en sista julklapp till Jonas, sen kanske något åt mig själv (: Så just nu har jag på mig undisar, kallingar, ett linne och brun-isch byxor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0