det, det och det.

Today then. Just nu har vi tvättstuga. Efter det ska vi åka ut till backaplan och handla lite mat, jag ska kika på lite skor på skopunkten (behöver nämligen ett par till juldags outfitten ^^) och sen ska vi hämta vårat nya vardagsrumsbord som äntligen kommit! YIPPIE!

Annars har jag bara suttit och kikat lite serier, gossip girl, 90210, och lite medium ^^ Har även blippat på datorn litegrann och degat (:

Btw, mina rosa uggs som jag velat ha nu hur länge som helst har ÄNTLIGEN kommit in igen, YIIHOO! Så igår beställde jag dom. Hoppas dom kommer snart. CAN´T WAIT :D

Juste, ska även hämta ut ett paket som kommit på posten, lite julklappar minsann (: Så nu är jag nästan klar med julhandlingen, har bara en julklapp kvar att hitta åt Jonas och sen födelsedagspresent åt mami. Sen är allt klappat och klart (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0