en tur.

Tjohej, sitter instängd i sovrummet eftersom Jionas håller på att kika på 'sons of anarchy' i vardagsrummet och jag vill inte se vad som händer i den för jag har tänkt börja kika den. Och Jonas är på typ 3e säsongen så.. därför är jag instängd :D 

Har ju varit ute i frölunda idag.
 


Men det var ju ett misstag att ta bilen dit idag, 4e advent. Fytusan vad mycket bilar. Och folk blir ju helt dumma i huvet vid såna här tider. GAH! Aja, fick en parkeringsplat relativt snabbt så det var ju skönt. hittade dock ingen julis till Jonas så han får nöja sig med två (; Hittade dock något till mig själv :D En HUGE ring på Gina.LOVE IT!





Nu ska jag bara chillaxa lite och funder vad jag ska ha på mig imorgon på jobbet. XD peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0