freakin' down.

Hej å hå. ÅH är så trött. har klivit upp sex i morse. Jobbat från 8.30-15.00, sen har jag varit runt lite och kikat efetr lite julklappar och skor. Vill nänligen köpa ett par nya partyskor som inte är allt för höga, helst kilklack, men det finns fan inte. JAG BLIR GALEN! Behöver verkligen ett par till min juldagsutfit ^^ OMG LIXX! :D

Sen när jag kommit hem har vi lagat lite pizza jag och Jonas och kikat filem 'the sorcerer's apprentice'. Helt okej, om man inte tänker så mycket djupare på den ^^



Nu är jag helt slut och har sjukt ont i ryggen/skinkan. Och jag ska jobba imorgon 11-19.15. Som det känns nu vette tusan hur det ska gå. Känns typ kämpit att ta sig till toan ungefär. AOOW! /: Jäkla skit. Och akupunkturen hjälper ju inte ett dugg. What to do? WHAT DO TO? Inte så kul att ju mer jag jobbar och springer omkring ju ondare har jag. BAJS! Bajs helt enkelt. Men dock en sak som är lite uppmuntrnde är att mina föräldrar kommer hit ner till nyår, WIPPIHDOOH! Jag slipper vara själv. Och systeryster kommer nog antagligen ner hit när jag fyller år, YEHEHEY! Härlig värre.

Nu ska jag nog gå och tycka synd om mig själv i duschen.

Ps. Nu har nog antagligen mina föräldrar landat i Kuba, ska vara där i två veckor. Jag är inte alls avis, nehehej så :P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0