God Jul?

Oh, nu sitter jag i Malmberget hos mina föräldrar. Vart ju lite tjorv och förseningar med tåget. Skulle ha kommit fram hit vid niotiden i morse men kom vid halv två istället. Men det har gått rätt smärtfritt ändå. Inga byten eller bussersättningar. Så det är ju skönt. Och nu är vi här och tomten har varit med klapparna och maten har vi ätit. NJUTEr gör jag. Och jag och Erika har planerat lite inför imorgon. Ska bli så kul!

Kommer bli en tripp tillbaka i tiden med ett litet nostalgiskt vindanförparty (: Det blir nog najs. Jag och Erika har möblerat om lite, så nu ska väl 10 pers få plats, eller? (; Finns det hjärterum så finns det stjärterum. Sen så är det nex som gäller. Känns som att det mest kommer vara småttingar på björnis. HAH, sen när vi kommer till nex är ingen där kanske, HOH! :D NEjmen, det blir säkert najs, det blir ju vad man gör det till, eller?

Well, nu ska jag gå och mysa med min man och äta nån julgodis kanske. 

Så summerat har det faktiskt varit en riktigt god jul (:  


(btw, min lilla dag lista har tagit ett litet uppehåll ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0