home sweet home.

Ja skönt som tusan att vara hemma. Nog kan jag tycka att det är mysigt på tåg. Men det blir lite väl mycket med typ 44 timmar innom loppet av 4 dagar. Fybubblan, känns som att hela kroppen värker. Men nu är jag ju iaf hemma.
Och mor & far börjar samma resa som jag började igår om ca 45 min. ^^ Så imorgon vid halv elva är dom här, så då måste jag iväg och möta dom på centralen s¨att dom inte virrar bort sig (; Hih, nejmen det tror jag nog inte att dom skulle göra. Ska ringa och beställa en tårta tills imorgon på nått cafe i närheten av centralen, så att jag kan hämta upp den innan dom kommer. Mor min fyller ju faktiskt år imorgon så då MÅSTE man ju ha tårta såklart! (:

Men först ska jag dega, sen ska jag nog gå och duscha av tåglukten ^^ och sen fixa lite här hemma så det är topnotch när dom kommer (:

Btw, ska skriva om juldan och hela fadderullan men var ju ockås bilder därifrån som jag ska lägga upp, men har inte min kamera här än, den kommer med mami & papi imorgon, så ni får vänta (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0