Julen är efterlängtad.

Mhm, vad har jag att förtälja idag. Inte så mycket som vanligt ^^ Har varit och storhandlat med Jonas. Han har handlat lite färdkost eftersom han drar sig norrut imorgon. Han ska nämligen till Sundsvall tors-lördag. Har träff på skolan, denna gång kommer inte jag med, jag stannar hemma och hoppas på jobb istället. Ska faktist bli rätt skönt med lite alone time (; Är dock orolig när han ska bila upp själv :/ Jag är alltid orolig över såna saker typ. Vi håller tummarna på att det går bra. (:

Annars så har jag knåpat ihop två skivor till juldan som närmar sig med stormsteg. Åh vad jag längtar till jul. Allt mys, alla man kommer träffa och allt därtill. Och vi ska ju ha SÅ kul på juldan (; Inte allt överhajpat, neehej då :D

Och jst nu kikar jag på när Jamie Oliver lagar julmat, ÅÅH vad sugen man blir. MMMMm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0