pjuh.

Home alone. Det avr itne igår. Lär ju vara tok uttråkad imorgon. HAH. Men när man har vant sig att alltid ha nån här så blir det nog så. Well, tycker faktist att det är skönt (; Och jag är lättat för Jonas är safe, han kom fram till Matfors för nån timma sen. Och mina föräldrar ringde och sa att dom kommit till Sverige. Så en liten sten lyftes från mitt bröst (:

Sen till ett dilemma, det här med juldagen. Hmm, vi haade ju tänkt att dra på björnis men nu har det ju kommit upp att det blir hela huset gungar på nex. Och sen ett plus är ju att det är 23 år på nex och 18 på björnis. Så det lutar nog mer åt nexhållet för min del. För då slipper man ju alla småttingar (; Men då är ju frågan, vad kostar det på nex? Dom hade ju urusel annons. Come on! Lätt att veta när man är över 100 mil därifrån. Jag lägger min trust på Erika att kika upp vad som gäller (:

Nu blir det strax paradise finalen och sen kasnke nån film att fördriva min tid med.

Btw, det är ju helt fucked up på arbetsmarknaden med det här att man typ inte kan klaga om något är dåligt, för då finns det alltid någon annan som kan ta din plats som pallar skiten. GAH! Tur att man är värd nått! NOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0