shopupdate.

Hej alla vänner.

Ojoj, vilken workingwoman  jag varit nu dom senaste dagarna. Senast jag skrev hade jag jobpå femman i nordstan. Sen dess har jag jobbat ute i frölunda. Torsdag-lördag, och ska jobba där i morgon med. Riktigt trevligt att jobba i en och samma butik flera dagar i sträck. Och frölunda är ju 'min' butik eftersom jag hade mina introduktiondagar där, så det är ju ännu trevligare (;

Pjuh, men nu är jag riktigt trött, inte van att jobba många dar i sträck och definitivt inte van att kliva upp så tidigt flera dagar i sträck (: Men jag gnäller inte ^^

Juste, har ju shoppat lite stuff här på senaste så jag tänkte ge er en liten shopupdate.



Hittade en såå mysig kofta på Newyorker.




Och idag inhandlade jag dessa fina, lite cutsie sådär (: Från H&M.




Lite acc kan man ju aldrig få för mycket av (: Örhängen från Newyorker, armband och ring från H&M.



Dagens kap var ju verkligen ringen, LOVE IT!! Älskar stora ringar! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0