Candylicious.

Hej alla barn!

Haft en trevlig dag på jobbet med Aina och Stina, nice girls you know (: Och på eftermiddagen när vi skulle stänga kom det en jättesöt gubbe (som väntade på sin fru) och pratade med oss. Han var helitresserad (:  Om vi skulle ner på gatufesten ikväll, vad vi gjorde förutom att jobba osv. (: Gamla gubbar kan vara så söta ibland ^^
Annars har det gått relativt segt på jobbet, har inte varit så mycket värst att göra.

MMh, har ätit tacos idag! YAY! Och KARRA! hobbilohooou! Det var ju karradag igår men jag glömde faktist bort det, helt crazy, jag vet! (; Så det fick bli idag istället. Vi lyxade till det med vidioteketgodis! MMMH! Men nu har jag nog proppat lte för mycket tror jag :D

Jahapp. Duschen nästa rå ---->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0