Clear.

Second day of work. Ska strax dra iväg på jobbet and this is what i look today (:






I min nya härliga randiga tunika från Indiska, endast 149:- (: I like it! Ja igår var ju min första dag på jobbet efter 'sommarlovet' (: Det var najs, är dock inte helt van vid att springa omkring i sju timmar så mina fötter var lite döda när jag kom hem. Men jag fick en liten footrub av Jonas <3 Idag blir det bara fem timmar och imorgon är jag ledig, då ska vi dra ut till Birsta och ha en liten shopping dag jag och my boyfriend! Det är ju inte helt dåligt väder här. Var 22 grader i skuggan idag när jag vaknade <3 LOVE it! HEJ SOMMAREN! Efter många dagar av regn och kyliga vindar uppe i norr är det grejt med lite sommarvärme.

Förresten kikade film igår med Jonas, I love you Phillip Morris. Den var ju så bra. <3 Fattar inte när folk sagt att den inte är bra eller inte så rolig, den ska ju faktist inte vara rolig hela tiden bara för att Jim Carrey är med, har du inte sett den? Se den!  




Aja nu ska pluppa vidare lite på fejjan och sen borsta mina tänder och sen är det workeliwork.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0