Drake.

Hej och hå mina trogna få :D

Idag har jag slutat två minsann, tuusan vad skönt! Jag och herrn i hushållet har varit på stan och kikat lite, hittade en supersöt picknickkorg <3 Faast, inget köp blev det där. Känns onödigt att köpa såna stora grejer efetrsom vi ändå ska flytta snart! (JIPPI) Igår var ju en väääldigt slow dag på jobbet. Vi hade inte så mycket värst att göra. Så jag sorterade alla våra cdskivor ^^ Aja, nu är ju dom i ordning iaf (:

Har inhandlat en superfin klänning som har kommit för inte så längesen på jobbet. Det är som en skjortklänning eller vad man nu ska kalla den. Wiie, har provat den två ggr nu och sneglat på den dagarna igenom så nu är den min (:

Hah, var så himla trött idag när vi kom hem att jag hann bara slå på ett whale wars avsnitt så somnade jag ^^ Hann verkligen inte se nått av den. Men då har jag ju det avsnittet kvar till senare (: Har ju börjat på tredje säsongen nu. LOVE IT! Msn blir som så meddragen. Jäkla valfångare, kan ju bara ha pengar i huvudet, man kan ju bli arg för mindre >:/

Nu sitter jag och väntar på att vi ska få i oss lite mat i magen. Det som står på matlistan idag är varma mackor och sallad (: MMM. Och nu är dom klara. SEEYA!


Btw, kollade en film på fyran igår. Så himla bra! The kite runner <3

se den vettja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0