Förfrukost - in or out? :D

Morgon igen.

Sitter här och äter en liten 'förfrukost'; provivadryck (LOVE IT) och lite melonbitar (: Har kommit på att det är nog smartast (iaf för mig) att äta en liten förfrukost och sen kanske fixa the face och kika lite teve innan man äter riktigt frukost. Eftersom min kropp är nog inte helt vanlig, när jag kliver upp på morgonen har jag oftast huvudvärk, mår illa och har ont i magen. Så.. det funkar ju inte helt bra att trycka i sig veschta frukosten då serru. Så jag har börjat eeza in magen med något litet på morgonen istället innan the real thing (;

Nu ska det nog bli lite cougartownrepris titt (när det inte kommit några nya avsnitt tittar jag repriser, SÅ bra är den ^^) Och sen ska jag ringa ut till Matfors och höra om det ska vara någon hemma där, så kanske man kan få komma och umgås och bada lite pool ^^


(från förra årets Matfors-bad-äventyr.)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du kanske är med barn?

2010-07-06 @ 15:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0