Gatufestdeluxe.

Jobbat hårt idag, 12-19.15. Eller ja, hårt och hårt. Var rätt banjo där på kvällen, jag och Stina hade nog gjort allt som skulle göras typ. Så vi gick och städade runt lite. Och jag som hade byggt upp en mastig hunger blev ju inte gladare av att folkmassor står utanför och käkar festivalmat >< Och lukten slingrar sig in i butiken. GAH! Men tillslut fick vi sluta och jag fick åka hem och käka ! YEY! Och nu (mätt och belåten) ska vi strax åka in till stan igen och vandra runt i folkmängden och kanske kolla på Brolle :D Det är ju faktist gratis idag (:



Jag inviger mina nya leggings idag också (: Det blir nog grejt :D

Mmmmmmmhm. See ya på gatufesten biatsches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0