Gerard.

Happ, så var myskvällen slut ^^ Det blev lite film, mys, lite prat och lite mat :D Denna gång blev det 'The bounty hunter', inte riktigt så bra måste jag säga. Lite seg sådär.




Jennifer Aniston har defenitivt gjort bättre romantiska komedier än denna. Och Gerard, omg Gerard, det var lite below han måste jag säga. Om man ska se någon film med Gerard ska man definitivt se law abiding citizen, så SJUKT bra film! Clever lixom! SE DEN, i´ll tell ya! Lite grose ibland men såå GUT!




Well, nu ska jag gå och borsta gaddarna sen ska jag krypa ner framför teven och kolla.. satc, finns det bättre kvällsteve? nope!

Hoh, jag var och kikade på lite gamla bilder, och denna får mig alltid att småfnissa :D Lillsnuttan Mallis försöker fånga en snöboll men den råkar träffa henne i huvudet istället, FAIL! <3  Sakar henne gammtanten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0