HAH!

Har jobbar x antal timmar idag, CRAZY. Var helt slut när jag kom hem, är ännu helt slut :D Well.. det har ju inte hänt så mycket idag så jag ska amusea er med några bilder jag hittade när jag snurrade runt i gamla mappar :D





Hah! (: O'lerays dansdeluxe ! :D




Party hos Marri tror jag nog, i E-tuna. Se hur tinywiny Jonas var där i bakgrunden ^^






Midsommar i Bulgarien (: Vi partade järnet när det var happyhour (: HAH!




Ja heerregyy, var ju som ett tag sen :D Hedlund & Eriksson hade gjort en fin liten skylt åt mig ^^




Var ju inte så länge sen, way out west förra året, men jag tycker den är lite cute (;



Hah ja det är ju underhållande att kolla igenom gamla mappar, har ju crazymycket bilder. Haha, partybilder från 2004/2005! Jag säger då det OMG ^^ Nu ska jag snugga ner mig i soffan och deeega! So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0