It´s a party.




Härligt att bli hämtad efter jobbet, någon som lagar mat åt mig, masserar mina fötter (som är helt döda efter dagens tokspring), och häller upp en kall sommarcider i ett glas med is i. Jag tror jag tycker om min pojkvän lite <3 He´s a nice one. 

Helt crazy mycket spring idag på jobbet, rean skulle fixas. Och det hann vi ju inte rikgit helt klart med iaf, jag och Stina. Men vi kom en bit på vägen iaf (: OCH det har kommit veeeschta fina klänningen, typ lite skogshuggarrutig, och supercute! Jag vill verkligen ha! Men jag har inte råd, WÄH! KinkigKäthyDeluxe!

Och kanske blir det en tripp till Umeå här i juli, vi håller tummarna! Skulle vara så trevligt!

Hah, sitter och lyssnar på gamla godingar, hittade massa gamla skivor hemma hos mamma & pappa som jag lämnat där. Just nu snurrar Absolute music 34 i stereon :D Härliga tider det där!

Ska försöka få mig en lite bränna imorgon, promise!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0