Lådor plus lite hungerilska.

Har blivit en packdag idag, och en whale warsdag också såklart :D I´m hardcore!
Vi har packat en massa i köket plus alla småprylar i vardagsrummet. Men yusch vad mycket det är kvar. Har lixom redan packat sex lådor i köket och det är säkert lika många kvar /: Damn, vad vi har mycket köksgrejjor.

Annars har det inte blivit av så mycket mer, handlat lite mat, intressant, jag vet! ^^

Btw, här kommer lite nya inhandlade saker som också säkert är super intressant för er att se :D



Nya sängkläderna, super cutsie (;




Mitt nya väsksmycke som jag inhandlade i Umeå, love it!




Och vaserna från hemtex, älskar verkligen vitt glas! <3


Sitter och lyssnar på en grupp som Jonas nyss upptäckt, 'First aid kit', himla mysiga! Påtal om musik, jag gillar verkligen 'The pretty reckless', med Taylor Momsen som sångare, hon som spelar Jenny i Gossip girl. Like it alot!







Kommentarer
Postat av: Cajsa - (F O T O B L O G G) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej

Nu har du chansen att bli länkad i just i min blogg, båda tjärnar på det. Du får

fler besökare och jag får röster. Du är guldvärd om du vill lägga en röst på bilden här nedan som jag tävlar med. :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Du får gärna rösta på denna bilden med om du vill. ^^ Nummer 2

http://lillaskrollan.blogg.se/2010/july/finalister.html#comment



Senaste inlägget som gäller om du vill bli länkad, hitta en söt vove på bloggen. ;)

Tack på förhand

2010-07-28 @ 11:33:41
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0