Little vacation.

YAY! NU är det helg på riktigt (: Och imorgon drar jag iväg till Umeå och ska träffa Mia. Det var ju inte igår så det ska bli riktigt kul! Looking forward to it!

Annars så har jag och Jonas städat hela lägenheten och bäddat rent i sängen <3 Ja, jag kan knappt tro det själv, och jag slutade 19.15, hur har vi hunnit med allt ? (: Men nu är jag helt död, det kan jag lova. Så nu ska jag gå å sussilera lite hade jag tänkt. Har ju packat klart det mesta och duschat (!!) redan? i know! Men det är ju faktiskt en painintheass att först kamma ur det toviga, tuperade, skitiga håret (lizzardbrain) och sen samma skit när man ska fixa det nytvättade, helt sladdriga håret. Crazy i-landsproblem! Men dock så jobbigt!

Aja, goodnight folks!


(ett litet videoklipp som gör att man drar på smiilbanden ^^)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0