Miss.

Mhmm, har legat ute och solat idag! WOOP! Har fått en gnutta färg minsann! (: Har legat där ute och lyssnat lite musik och försökt spela lite ds men det gick inte så bra, solen bländade så mycket att man knappt såg nått. Så det blev att ligga och slappa på filten istället. (:   Men min lilla solstund började inte så bra, när jag kom ut och hade placerat min lilla stjärt på filten och tagit fram Jonas ipod (som jag fått låna) insåg jag att den tydligen inte funkade (!!) Och det skulle ju bli lite småtråkigt att bara ligga där och lyssna på ingenting, så då var det bara att ta sitt pick och pack och gå in och gnälla lite på Jonas (^^) och byta till min mp3spelare. MEN när jag kom till porten insåg jag även att jag tagit fel nycklar så jag stod och surade ett litet tag utanför, sen frågade jag några grabbar som gick förbi om dom hade nycklarna till 'min' port. Och som tur var hade dom det.

Jag gick upp och böt musikmöjäng och sen gick jag ännu lite irriterad tillbaka till gräset. Men sen vart det heöt okej (: Jonas kom ut efter ett tag efter att ha fixat hans musikmöjäng och även stoppat in lite ny musik till mig, sicken pärla! :*

Sen när jag fått mig lite färg (och hade blivit superkissnödig) gick jag in och gjorde lite middag (: Pestopasta! MMM! Och sen blev det ju såklart lite mario! YAY! men attans skepp altso, dog typ 10 ggr /: AJAJ! But i made it at last!

Nu lite slapp framför teven och datorn ^^ HEJ ELEKTRONIK BEROENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0