Modell?

Hejhej, jag har varit på ett litet modelluppdrag idag :D Hah, nämen det kom två brudar in i butiken idag och frågade om dom kunde få fota lite kläder (dom var från dagbladet) och dom kunde få nån att stå modell. Och så frågade dom mig ^^ Så fick jag dra på mig lite indiskakläder (dom skulle fota lite sommar/strandmode) och gå ut i parken och posa lite ^^ Så nu på fredag eller nästa fredag ska jag tydligen vara i tidningen (: hoh!

Riktigt jäkla tokvarmt idag, NAJS! fast har ju jobbat hela dagen, men jag tänkte sola lite på balkongen iaf (: Där är det 32 grader. hihoha! Nu blir det lite hemmalagad potatissallad och biffar som min snuttbulle har gjort (; <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0