Snooze or no snooze?

Gäsp! Är så otrligt trött. Försökt att inte snooza men det vare lite svårt. Börjar ju nämligen åtta iorgon också så jag vill kunna somna relativt tidigt. Men.. jag tror jag tåkade blunda där nån sekund ^^ Och så var det ju som så mysigt när herr nilsson kom och mös med mig här i soffan :*

Men det har gått jäkla smidigt på jobbet, slet som ett djur på morgonen med pallarna som kom, fyra stycken! Och det var BARA kuddar i dom. HM! Så skulle man ju slita in det som inte skulle ut i butiken, in på lagret, var ju inte det lättaste. Var flåsig, trött, kladdig och skitig när jag var klar ^^ (eftersom kartongerna är så himla skitiga /: )

Woop, imorgon börjar ta 2 betala för 1 på rean, då ska det väl upp en massa skylat och grejjs. Och jag kommer ju vara själv på jobbet en timma på morgonen, scary ^^ Men jag fix it! Ska nog shoppa lite imorgon också (: Hittat finaste jeansklänningen/tunikan och supermysiga brallor! YAY!

Hih, jag har varit räddningsuppdrag idag. Försökte länge att rädda en trött liten geting som var i fönstret på jobbet, efter många om och men lyckades jag! Stackarn, men innan jag slutade för dagen såg jag att det var en till i samma fönster (!!) Hoppas bara inte det var samma?

Nu ska jag gå å äta lite skålglass! MM. Btw, världens bästa boyfriend har fixat satc2 åt mig !!! (: YAY!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0