Spela inte hjälte, viking.

Ohjiiz vilken dag det har varit, skönt att få lite sovmorgon men jäklarsch vad jag har sprungit runt på jobbet, pjuh! Mina ben värker som som nått från underjorden (?) ajajajooh! Men jag ahr fått lite fotmassage iaf, me likei!
Och imorgon blir det halv tio till kvart över fem. Hur ska man palla? :O Och sen söndag och måndag.. SEN är jag ledig!

Har kikat ett avsnitt trueblood <3 Låter så himla roligt när vissa försöker spela svensk, men kan inte uttala orden rätt riktigt ^^  Du är kung.  :D

Har shoppat en lite väst idag <3 Och ett par fina öronhängen. KATTI <3 REA. Jabadabadoo. Plus att jag har invigt mina nya skor idag, en sväng iaf, inte helt funkis att springa omkring i sju timmar i klackar. Men dom var sköna. Kunde ha dom nån timma iaf (:

Lite morgonfoton ^^ (love min nya finfina jeansklänning!)




Jonas vela också vara med :* Men då blev jag helt till mig och fotot blev suddigt :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0