SUPER MARIO.

Ännu en toklugn dag på jobbet. Men då hann jag ju iaf med att fylla på massa på accen (: Och inga söta gubbar idag inte /: Bara några konstiga kvinnor! BÄ!

Har käkat hemmalagad hammis idag, MM! Och druckigt cola till det, inte helt fel. Och så finns det ju massa melon i kylen till efterrätt! YAY! Så perfekt när det är såhär varmt. Hot in herre! Men himlen ser väldigt svart ut nu ser jag. Hoppas det regnar under natten! Och så kan solen kika fram på morgonen! Inte för att det spelar såå stor roll för mig, jobbar ju 12-19.15 så. Men men. Man blir ju som gladare av sol  ändå lixx (;

Oh, Jonas har fixat nya spel till wiin! Så jag har suttit och spelat new super mario bros! YAY.







Det var ju kulibruli! Har klarat första världen (: Katti <3 Mario! Kul med den där propeller grejjen ocskå!
Those days när man satt och spelade på sin 16 bitars! Skit i pengarna satsa på friheten :D Kommer ihåg när jag satt och spelade Super Mario tryggt i mitt rum, och så kom Erika hem och hade för första gången med sig Jonas (inte min Jonas ^^) Dom kom in imitt rum och sa hej, och jag som bara var en liten flicksnärta på den tiden blev lite nervös och dog i spelet, på en boss och allt! Crazy shit! :D

Nu vattenmelon --->





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0