Umeå.

Nu är jag här, blir ett litet snabbt inlägg. Klev upp halv sju i morse (!!)
Kom hit till Umeå vid elva tiden. Då tog vi vårat pick och pack och drog till stranden på en gång. där låg vi och stekte i fyra timmar! NAjs. Nu har jag äntligen fått min bränna. Fast den är lite felfördelan. Till ena sidan av min kropp! Well det är en bränna iaf (: Och jag som sa till Mia att jag inte brukar bränna mig. HA! Hej knallröd halvnäsa och axel :D Aja, det är sommar och jag är glad (beror inte bara på dom två drinkarna jag druckigt ^^) Men jag blir glad av dom med :D Jordgubbsdrinkar! LOVE IT! Och Mia hade en smarrig bacardi razz som vi blandat med, m-mm-mmmm!

Nu går Umeborna osäkra! See you on the flipside! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0