Sunshinetrip.

Hemma i S-town igen. Kom hem igår vid halv elva tiden. Och idag är det en sjukdag :( Vaknade upp med jellybelly, eller ja ont gjorde det iaf ): Så jag hoppas dom klarat sig där på jobbet utan mig, men det tror jag! (:

Min lilla minivacation var rikitgt rolig! Trevligt att träffa Mia, har ju som inte setts på x antal månader (!!) Så det var great! Ja som sagt var vi ju på stranden på lördag i fyra timmar, var riktigt härligt. Doppade mig en gång ^^ Sen var det bara stek som gällde, och som jag sa gav det resultat! Jonas vartvungen att smörja min rygg igår, lite för stekt!!

Vi åt även lunch på stranden, mys! Supergod sallad. Vid fyra började vi dra oss hemmåt, vi gjorde lite trvlig middag och jordgubbsdrinkar! MM! Massa snicksnack blev det Och sen fix och utgäng! For på tc tror jag det hette, och satt på uteserveringen och drack en cider. Dansade lite och pratade med en rolig amerikan ^^ Som stoppade mig i 'the friendbox' eftersom jag hade 'a bad hug' :D Hoh. Han var kul. Han hade även varit i Gällivare (!?) ^^ Och han tyckte att det var 'a gays town' HAH! Jag citerar 'it was a town with little men with lots of cash' Hah, jag kan nog faktiskt hålla med! :D

Aja, efter det så promenerade vi hem, härligt med en lite nattlig promenad, och i det härliga vädret! När vi kom hem så tröck vi i oss lite käk och somnade som klubbad! (: 

Vaknade vid niotiden och åt en brakbrunch! LOVE IT! Efter det drog vi ut på en liten shoppingrunda. Hittade lte smycken på rea! NAJS! Man blir alltid så energisk när det är rea! (: Och det avr ju 75% HALLAH!
Vi käkade lite lunch på stan, sushi <3 Och drog vidare på friluftsmuseum och matade lite djur <3 Cuties! Ångrade dock att jag inte tagit systemkameran med, så det ick bli lite mobilbilder på alla cutesies!

Väl hemma var vi rätt döda, och jag snoozade en timma, so nice! Och sen blev det pizzabak! MM! Och på kvälen var det bara att hoppa i bilen och åka hem igen! And here i am! 

Btw, denna vecka ska vi ju börja småpacka lite woop! Aja, här kommer lite bilder från trippen! (: Enjoy!





















 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0