Shopp & mys.

Pjuh, nu har jag slutat fördagen, eller ja, jag slutade klockan fyra. Jiiz, helt slut i fötterna, folk har varit som galna idag. Men det är ju bra för försäljningen (; Eftersom det idag började tag 2 betala för 1 och folk inte rikgit har uppfattat det (fast att det är typ femtio skyltar i butiken) har man fått stå och säga det till var och varannan kund som kommer med EN reavara. Aja, det är ju en glad överraskning för dom dårå (:

Yay, har ju haft en liten shopping dag idag. Har ju köpt jeansklänningen och myspysbyxorna på indiska och sen på lunchen så råkade jag impulsshoppa ett par skor på scorett, av märket tiamo <3 Veschta tokrean (nu missar du något Erika!) 149:- Wopidoo!



Sen har jag ju även shoppat lite småplock på rean på jobbet. en solfjäder (som verkligen behövs nu i denna hetta) och en liten vinkork med en apa på till Jonas (:







Så himla trevlig när det är rea, och när man gör såna himla fyna, ÄLSKAR MINA NYA SKOR! :D

Aja, nu är middagen i ugnen (idag blir det crepes) och snart ska jag och min älskade ha myskväll, eftersom jag börjar först tolv imorgon (: YAY! Vi ska nog kika också kika en film tror jag, NÄHÄ?! ovanligt va? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0