Crazy.


Dagen har varit helt perfekt, shoppingrunda i Birsta, trevligt väder, god mat, gott snask, bra film (: Vi stack ut till Birsta typ vid tolv tiden, Jonas kom med iaf, och det är jag glad över, blev en himla trevlig dag faktist. På vägen till Birsta smaskade vi i oss en härlig läskande glass.



För det var ju så himla varmt (måste skryta lite extra). Men jag var smart och ställde bilen i garaget igår så den var sval och skön när vi skulle åka iväg (: Ja vi var ju ett litet tag där ute och shoppade och mina inköp blev:

Lindex Shop Online - Balconette BH 
En najs bh från Lindex, Ella M. Helt perfekt. Eftersom jag var ute efter en bh man kunde ha under tubtoppar och liknande, och den här var ju bara för söt och passade som ett smäck. Kan det bli bättre? (:

Lindex Shop Online - Leggings

Och dessa snygga leggings, blev så sugen när jag såg att Hedlund hade köpt dom. Dom var slut i Gve men så hittade jag dom här i Birsta istället, vilken lycka (:



Hittade den här härliga sailortoppen på cubus!




Var ju såklart tvungen att springa in på SIX också (bästa smyckesbutiken ever)
Då hittade jag dessa trevliga örhängen, och på REA tillome, GREAT!


Sen for vi hem och gjorde lite mat, eller ja Jonas gjorde mat och jag degade (; Det blev en härlig sallad som passade dagen till ära och lite smarrig melon till efterrätt!






(Kocken Jonas var nöjd med maten ^^)



Denna film blev dagens film, den får tummen upp, spännande! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0