Shoppingphase.

Söndag idag då, ledig idag då! (:

Har vaknat för ungefär en halvtimma sen, och JIISES vad det är varmt och fuktigt i våran lägenhet. 27 grader inne. Kanske dags att plocka upp fläkten, think so!

Kollade trueblood igår, LOVE IT! Och finns det någon bättre intro låt, tror inte det.


Och idag blir det ju lite shopping dag ute i birsta, men Jonas kanske bangar ur, för han var där i fredags, och jag ska gå på så mycket 'tjejbutiker' ^^ På tal och shopping så har jag ju lite bilder gfrfån det jag shoppade uppe i gve (:


En söt liten nyckelring från Lindex barnavdelning, som jag insåg att man kan ju faktist smycka
väskan med den (: Eftersom jag redan har en bra nyckelring men vela som ändå ha den ^^



Riktigt fint litet halsband också från Lindex, med en liten fågelbur och fågel på. Cutie!





Superfin sminkväska från Lindex, helt i min smak (: Så himla söt dragkedja också ^^



Och till sist supe tinywiny söta flaskor från Dollarstore, hur söta som helst!

 

Aja, nu ska jag fika lite morgonfika och sen fixa på ansiktet och sen bär det av mot stora shoppingäventyr (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0