Great day, great day!

Vilken dag det blev (: Har ju hunnit med rätt mycket måste jag medge. Och jag har bilder som bevis :D


Jag var ju lite putt när vi gick ut först eftersom det var rätt mulet.



Men det var rätt skönt att ligga ute på filten ändå (:



Herr Nilsson Keskitalo var ju också med och snoozade på filten <3



Sen gick vi in och spelade lite guitar hero.



Men bara en snabbis, för vi var båda så hungriga, så det blev att laga sig lite middag.



Het fläskfilégryta och ris. MM! Eftersom det var sånt behagligt väder så käkade vi ute på
 balkongen, sommarens första minsann! (:



Och läskande saft till såklart!


Sen efter det så har jag hängt in alla kläder från gve trippen (jepp, har inte packat upp förrän nu^^) i garderoben, PJUH, var ju som x antal greeejor lixx! Och så har jag ju även varit lkite husmor och lagat lite kläder :) Sen småbrudarna förbi, vi ska vara lite barnvakt nu ikväll medan systeryster och Mathias är ute och härjar :D


Vi for och handlade lite smarrigheter och fixade en fet picknick a´la katti style! 'Ta med så mycket så att alla kan trycka järnet' :D Och det gjorde vi (:



Hanna låg het på jordgubbarna hon :D



Även jag tröck väl en å annan gubbe ^^



Jonas mumsade i sig lite saftig melon.



Han stack sen och stoppade upp våra kubbpinnar, medan vi andra tröck lite till. När han var klar kom vi rullandes till matchen! (: Efter tre matcher så började vi känna lite små droppar från himlen så då fick det va nog.



Nu är vi inne och jag sitter här och blippar, Jonas sitter vid sin dator och blippar och brudarna spelar lego Indiana Jones. TECHNOLIGIC! :D (En liten smygfotat bild :P Koncentrationen är hög)



Börjar tidigare imorgon än jag egentligen skulle, klockan nio! PJUH! Brukar ju som tidigast gå upp vid den tiden, wellwell. Det ska väl gå. Ska dock vara uppe rätt länge eftersom brudarna är här och vi ska skjutsa dom samtidigt som vi hämtar syster från stan, kring ett tiden. Tror Jonas får ta tag i det (; aja, nu ska jag väl.. mja.. göra nått annat :D Great day, i´ll say!


Kommentarer
Postat av: hanna

thihi , SÖT hanna där:)!

2010-07-12 @ 22:42:21
URL: http://hanna'
Postat av: Jag

Definitivt! (:

2010-07-13 @ 15:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0