whiny bitch.

AH! Nu orkar jag snart inge mer jag är helt slut! Har jobba hela långa dagen idag, och det var den värsta dagen hittills i sommar. Ont i varenda litet ben i kroppen. Och nu har jag också börjat få lite ont i halsen också >< (bara för att det är så jäkla varmt och fuktit i butiken aså att man måste ha en lite fläkt på i kassan) Men what to do lixx? Svettas ihjäl eller bli förkyld? Pest eller kolera? GRR!

Och toppen av isberget var ju ändå att på allt detta så hade jag en sån sattans huvudvärk idag ockås. Men blev faktist bättre efter jag fått lite piller av A-K (: Och huvudvärk och jobbiga-painintheass-kunder går inte riktigt ihop. Men servicemänniska som man är klistrar man bara på ett leende och fortsätter vara trevlig! Sen när jag kommer hem spyr jag lite galla över jonas, så får han höra om jobbiga kunden här och surtanter där.

Juste, var tydligen två (sur)tanter som hade stått och pratat om att dom tyckte att det var dumt att man, nu när det är ta 2 betala för 1, inte får den dyraste gratis istället för den billigaste. HUR LÅNGT TÄNKER EN MÄNNISKA PÅ EN SKALA? Jo men det är ju helt logiskt att jag tar ett par öronhängen för 29:- och sen ett överkast för 699:- och så får jag överkastet gratis! HALLÅ!?

Tror att min bägare rinner lite över, men efter ledigheten har jag nog tömt den och kan återgå till mitt vanliga glada jag (:

Btw, ska vi ju åka till stenöcamping när jag är ledig, tre dagar och två nätter av att bara vara.. ledig! Det är mina kära föräldrar som står för kalaset. Ska ju bli trevligt att mötas upp där och minisemestra lite med dom. För jag tycker ju faktist om att umgås med mina föräldrar, precis så svensson är vi. :D


The cute couple ^^


Ne nu ska jag nog kåosa ner mig i soffan och kika lite whale wars och bara slappa ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0