Worky.

Tjofaderittan.

Fick just ett mail av HM som det stod på att dom söker folk till deras vikariepool i Göteborg, och att man kunde börja anmäla sig där den 26 juli. Great! Det hade ju varit trevligt att få sig ett jobb lixx ^^

Nu på morgonen när jag klev upp (vid nio) så insåg jag att Jonas inte låg i sängen, så när jag gik ut i vardagsrummet låg han och sov i soffan (?) butt naked! :D Jag petade lite försiktigt på han och frågade vad han gjorde, då vaknade han upp och sa bara att han skulle gå och sova, fick inte så mycket mer ut av honom innnan han försvann in i sovrummet ^^ Undra om han sovit där hela natten? Eller om han klev upp tidigt och råkade somna om? Eller har jag varit en painintheass under natten så han gick ut dit istället? (; Haha ja, who knows!

Buhä, börjar bli ritkigt seg och trött nu, idag är det mion sjunde dag i sträck jag jobbar, gäsp. Men sen är det ju bara imorgon kvar, sen lehehehedig! WOOP! Och jag har varit så räkans karrasugen hela veckan, men jag har hållt mig! Men imorgon är det fredag då får man! YAY! Jag är inte alls en sugerjunkie! nejnej :D 


 

mmmmhmm!

Gah, jag har veschta såret på armen /: Jag råkade bränna mig på locktången för några dagar sen! AH. Och nu har det ju som börjat läka så det KILA som tusan! Jag sörsöker sådär som med myggbett, att klia runt såret. Men jag vill ju som bara scratcha det hell of it!! II!




 
Det ser faktist lite läskigare ut nu, när var det ju nästan fresh, nu har det ju som äcklat till sig lite :D
Aja, nu vet jag att inte trixa runt så mycket med locktången iaf, you always learn something!

Nu ska jag fixa frippen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0