yippiekayey MF.

Okej, nu har jag babylenthår igen, me no lajki! Så jobbigt att fixa frippen när det är nyduschat. Well well nångong måste det ju ske ^^  Ännu proppmätt av godistrycket. Men änner mig som ändå lite frestad när skålen står här framför mig :D Självdiciplin, NOT!

Vi har kikat Cop out, hah, den var rolig! Katti <3 Bruce! Okej Tracy Morgan är ju inte dålig han heller, men Bruce är ju lixxom.. Bruce (: Stenhårda Bruce! Se den!



Åh, är himla partajsugen, var ju som ett tag sen sist. I WANNA! Kikade på bilder från när Hedlund fyllde 18 år! HAH! tinywinystringbikini! Det är ju bara sex år sen. Najs med partyna i Mesta <3 Aja, men här bjuder jag på en liten annan partybild :D När systrarna Larsson peppar inför Promoe! ^^


Tror att jag ska sova i kylen inatt, jag DÖÖÖR av värmeslag snart! Ge mig femton fläktar please!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0