APSKAFT!

Gaah, är arg på mig själv och på försäkringskassan, men MEST på försäkringskassan. Har inte fått mina pengar än! Jag blir crahahazy! Säker har dom tjorvat till det på nå vänster, PISSOLLE! Fast jag visste ju att pengarna skulle komma lite sent eftersom jag skickade in min närvarorapport lite sent, men nu har det gått 24 DAGAR! Så länge ska det inte ta! Och idag skulle jag skicka in närvarorapporten för denna månad, OCH SÅ GLÖMDE JAG DET IGEN!! KOM IGEN PEABRAIN!! Men tur som det är kan min älskade största storasyster lämna in den åt mig på måndag (vi åker ju på söndag) så det blir ju bara några dagar försent iaf. Men anyhow, GIVE ME THE MONEY! Kul att man har typ 300:- ruttna ören att leva på tills dom på försäkringskassan tar tummen ur och skickar pengar åt mig. Tur som haver att man ska åka hem nu iaf, så behöver man inte punga ut pengar för mat iaf. YAY. 

Och scary att vi kommer vara borta ända till efter midsommar eftersom jag ska få ett brev hem innan midsommar om jag kommit in eller inte  på skolan jag sökt in på. Och än har jag inte fått nått brev och det lär ju inte komma i helgen direkt. Shitpommesfrites, altso kommer det ligga ett litet brev på golvet när vi kommer hem (!!) Meeen.. jag kommer säkert inte komma in iaf, det var ju typ sjuk konkurrans, 200 hade sökt in med arbetsprov, 90 kom vidare till muntligt, och dom har 30 platser att fylla, känns inte så stor chans att jag kommer vara nån av dom 30 lixx. I wish..

Well, nu har vi iaf haft våran pasta carbonara + filmkväll (: Det blev Rec2, den var faktist bättre än förväntat (ja menar tvåor brukar ju inte vara nån höjdare). Spanjorerna vet hur man gör läskiga filmer det är ett som är säkert, ja menar jag har sett både den spanska Rec och den amerikanska versionen. Den spanska segrade ju helt klart vill jag säga! Och specialeffekterna i tvåan var inte att skämta om. I LIKE! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0