backpain deluxe.

Nu har jag packat i massor av timmar! pjuh! Det blev ju.. rätt mycket om ma säger så. En väska för bara kläder, en bag för skor, väskor, sjalar och sådant, en stor neccesär  för parfymer, håracc, platt/lock/krus/vågtänger, ett smyckesskrin och en extra sminkneccesär för övrigt smink som kan komma till hands under vistelsen. Och min rygg vill inge mera /: Kanske får be om lite massage av min man. Det låter som en bra idé!

Såg förresten dom två sista avsnitten av flashforward! Crazy! Nu börjar ju dom felsta serierna ta slut, noo! Vill ha Vampire Diarys nu nu nu! Det slutade ju sjukt spännande i senaste.

Vi har nog bestämt oss att åka uppåt mot norr på söndag, så på lördag blir det en städning av lägenhetn minsann. Man vill ju komma hem till ett städat hem lixx (: Crazy att det bara är typ lite mer än en vecka kvar till ms meet! Kulibruli! Jag måste inhandla ett vitt hårband. Annars är min outfit klar tror jag. (:

Tudilu.. lyssnar på denna låt, a great one!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0