baka baka, liten kaka!

Dagen har då bestått av att vakna; tänkte sova lite längre så att Jonas kanske kunde ta tvätten själv men jag vaknade ändå en halvtimma innan så då gjode vi det tillsammans istället, tvätta, blippat på datorn; facebookat, fixat på bloggen, spelat kortspel på fejjan oändliga gånger, försökt snooza; gick dock inte så bra, låg bara och funderade på hur det ska se ut i mitt "kläder-skor-smyckesrum" sen när vi flyttar (:, lagat mat; blev ju som sagt paella idag men det gick väl inge vidare värst (fast jag ringde syster om råd), överkokade nog bulguren lite så det blev mer nån degig saffranrätt än något annat (fail), kikat på flashforward; som nu är otroligt spännande när det bara är tre avsnitt kvar av säsongen!, målat naglarna; både på händer och fötter, måste ju ha någongting tillfixat imorgon när vi ska äventyrsbada (;,  pratat lite med mami; vi har planerat/pratat lite om vad vi ska göra när ungarna (förhoppningsvis) kommer upp till gve, myst lite med min man; försökte än en gång snooza lite, men icket, flyttankarna är för ivriga, men mannen i huset ligger dock fortfarande och snoozar (;, bakat kakor; det värsta med att vara lagd åt den bakande sidan är att man gör det så fort man blir sugen på nått, "Jag är hälsosam och äter bara godis på helgerna", jovars men sen bakar jag istället, dålig självdiciplin! Men goda blev dom!, kollat norska hollywoodfruar; jag säger bara det, jiises är hon den yngsta verkligen så.. hur ska man säga det på ett trevligt sätt.. okunnig om saker och ting? haha, "Det var kul, nu vill jag fixa körkortet" efter lite gas, broms, back. Well, hon kanske inte har behövt tänka på hur en bil funkar eller hur man kör :D och nu ska jag kikar vidare på tv, secret life of women. Jah sen blir det väl sängen någång också. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0