blogga.nu

Ja, nu har jag (och min älskade boyfriend) fixat så att sidan ser lite bättre ut (; Men det har varit mycket förklarande, överförklarande, missförstånd och aha-upplevelser (jag kan ju då inget om html-koder och h1 hit och h2 dit). Men nu är den förbättrad iaf. Men nu har jag förvärrat min tills nu inte så farliga huvudvärk :/ men det är väldigt svårt att hålla sig borta från datorn och tvn, som på senaste väldigt ofta förvärrar huvudvärken. De är ju mina lovelies, så what to do, what to do?

Snubblade in på en helt underbar inredningssida, där jag vill ha.. allt, okej inte riktigt men nästan. Jag har stoppat in den under mina länkar. Hittade världens sötaste tvålkopp där, jag dog lite när jag såg den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0