cityrunner.

Ja, nu har jag och Jonas varit ute i Birsta en sväng, blev ju lite senare än tänkt och det är nog helt och hållet mitt fel eftersom jag vaknade lite sent. Eller jag vaknade typ tio och klev upp och gick på toa och pratade lite med Jonas som redan var uppe, men jag var jäkligt trött så jag tänkte att jag skulle gå till sängen och bara ligga där ett tag, sa tillochmed till Jonas att jag inte skulle sova så länge eftersom vi ska upp så tidigt på fredag (brudarnas examen) så jag ska försöka vända på dygnet lite. Men sen efter två timmar när Jonas kom och checkade upp på mig så sa jag lite snopet 'jag somnade'. Alltså klev jag upp vid tolv, ganska sent även för mig ^^ Men iaf efter lite fixande oxh donande så drog vi iväg och för min fasa (och toksprayade hår) så regnade det ute /: Kul att gå och stinka spray lixx (!!) Btw, min lilla shopping outfit (som dock inte var helt rätt för regnvädret kom ut till)



Aja, väl på stan stan så var vi in på SIX en sväng (love it!) och kiakde runt lite, har dock väldigt lite cash just nu så jag kände inte att jag hade råd med något ><, Men då sa min älskade pojkvän "Är det nått du vill ha?" WOOP! Så jag valde ett riktigt najs senapsgult halsband (min nya favvofärg) och gick ut ur affären mycket gladare och snäppet kärare än när jag gick in :D




Sen var vi även på ÖB där vi köpte lite radar och jag var tvungen att köpa en påse polly (alla som känner mig vet nog att det inte är så kul med katti-blodsockerfall-påstangående) så jag fick dispans fast det inte är helg (: Påvägen ut ur ÖB såg jag den sötaste babyn ever, en liten asiatisk tjej med ett hårband med en stoor rosett på och massa svart hår, hur söt som helst. Men Jonas säger att vi inte kan få en sån baby, i don´t understad? :D Vi var in på ikea en sväng också, Jonas skulle köpa någon lampa till sin kusin, men det blev bara en snabbis för det var innan ÖB och blodsockerfallet var ett faktum! Men sen var vi klara för dagen och vi började bege oss hemmåt.. vid fyra tiden.. i rusningstrafik.. not good. Kö kö och åter kö, och i dom här köerna så finns det ju såklart en massa idioter! Well, tur som det var så körde Jonas, jag har svårt med dårar i trafiken (miss trafikpolis) så för min del blir det lite andra sidans-roadrage! Det är bara att ta ett djupt andetag och hitta zen :D

Javisst ja, pollygodisarna jag köpte passade ju helt utmärkt i min nya skål jag köpt btw, eller hur? (:




Nu står Jonas och lagar mat (hammis och pommes som står på schemat idag) så jag ska väl också gå och hjälpa till med husgörat och diska undan lite och vara lite 'vuxen' XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0