Earlybird, not!

Det blev en liten kvällsdejt med Ulli igår, vi gick en promm runt stan och schnackade lite. Var doch freezin cold så mina händer höll på att dö. Men sen satte vi oss på en bänk och försökte kika efter finbilar som onsdagsraggade men det var inte så värst många. Det blev lite snicksnack på bänken innan jag skjutsade hem Ulli och drog vidare till Erika där dom satt och planerade grejs till showen. Blev ett tag där så jag for först hem vid tolv tiden. När jag kom hem blev det sängen direkt. Ja menar jag skulle ju faktist upp redan tio idag (?!) så jag behövde ju få min skönhetssömn :D Imorgon lär det bli annat, kommer vara en earlybird! Hur ska det gå?

Nu ska jag iaf iväg och hjälpa till lite med showen, eftersom jag har faktist inte så mycket annat att göra. Jonas är hon sin brorsa, Eriksson&Hedlund jobbar. Papi jobbar och mami är i byn. Så jag är allalööne! Men det är ju tur för då får Linda och alla hjälp av starka mig på blå forell, eller nått.. :D

Sii Joo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0