even more fashion.

Ja, jag har ju inte gjort något 'nyttigt' idag. Suttit vid datorn heela dagen. Vart så fast på att kolla kläder och annat trevligt så det är vad min dag har gått ut på. (Medan jag lyssnat på Christina Augilera - Glam ^^) Jag hittade tokmycket fint på forever21.com, vill ha såå mycket därifrån tex;




Skulle ju inte sitta helt fel med denna lilla samling! i want i want i want! OK?

På tal om något helt annat har jag hittat lite trevlig musik när jag snurrat runt här på datorn; Ellie Goulding är helt klart att rekomendera! Riktigt mysig musik. (Hon är lika gammal som jag (!) Kul om man hade haft en karriär ><
Nåväl, sen har jag hittat en annan liten guldklimp; K'NAAN, chockande som det låter är det typ hiphop/rap inte min vanliga genre men i like it a lot!

Btw, drömde en hemsk dröm inatt där Jonas var otrogen mot mig och tyckte att 'han hade rätt till det' för att jag hade sagt nått om att jag tyckte han behandlade mig som en hemmafru! crazy! Så då när jag vaknade mitt i natten var jag tvungen att väcka honom och tvingade honom att ge mig lite bekräftelse, i sitt förvirrade sömniga tillstånd gjorde han ett väldigt bra jobb. Jag kurade mig intill honom och somnade om igen. hey, I LOVE MY BOYFRIEND!

Sen har jag pratat lite med mellansyster idag, och det kom upp att jag kanske ska hjälpa till och sminka modeller till en modevisnig som hennes kompis Linda ska ordna uppe i gve nästa vecka, låter ju kul! Var ju ett tag sen jag sminkade så det blir nog great!

Aja, nu ska jag slita mig från datorn, really!


Kommentarer
Postat av: Anne

vill hemskt gärna att du sminkar mig också när du kommer upp :) sen fota lite fina bilder på mig ego som man är :P

2010-06-09 @ 00:26:42
URL: http://annehermansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0