fashion.

Snurrar runt på massa bloggar och klädsidor, blir så inspirerad att klä upp mig, GOOSH vad jag vill shoppa! Hittade otroligt mycket fint på melba.se! I WANT. Toksnygga rosa heels där och mycket fina klänningar och tunikor <3 LOVE IT! Och så sitter jag här med ett nopprigt gammalt linne och slitna mjukisbrallor med gammal målarfärg på, inte mitt bästa outfit-moment men okej, jag har ju faktist inte stigit upp för så länge sen.

Insett att det kommer bli rätt mycket kläder jag ska dra med mig till gve. Tänkte gå igenom klädkammaren igår meeen.. det blev inte. Slöheten kom ivägen. Idag kanske?

Just det har bild på mina fina kakor som jag bakade igår (:





Dom var heeelt okej, men efter sådär 7-8 stycken i rad skrek faktist magen till lite XD.

Aja, åter till kläderna (som jag antagligen inte kommer få på mig snart om jag fortsätter sådär med kakorna :D),
det är ju svårt att bestämma sig vad som ska med upp. Har ju som ingen aning om vad man ska göra hemma, hurdant väder det kommer vara osv. (?) hmm.. i-landsproblem deluxe, i know, right!

Dagens outfit till ikväll har jag iaf plockat fram. rosa bikinihotpants och rosa/vit/blå randig bikiniöverdel (: Det blir nog great, och sen rosa naglar som passar till. Jag är inte alls utseendefixerad :D På tal om rosa skulle det ju inte vara helt fel att ha dess i sin skosamling;









Har testat dom, är faktist riktigt sköna för att vara rätt höga, melike! Well, tillbaka till verkligeheten, nu ska jag nog gå och äte lite frukost, eller det kanske är lunch nu? (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0